2016年2月24日 星期三

新年追光到瑞典 PART 1


呢個標題,其實連我自己都唔敢相信!點解?因為我係一個好怕凍既人,一月流流走去英國得果幾度已經覺得自己好傻,家陣竟然仲要去睇極光,極光呀,要去北極圈O架!係咪黐O左線?其實真係黐O左線,因為舊年買落既「台港歐」機票實在太屈機,三程機盛惠四千蚊,教我如何不黐線?

好,講返正題,因為買到平機票所以就天寒地凍都要O黎一次北極圈睇極光。之前上網睇到好多人去芬蘭,我就想特別O的唔去芬蘭就揀O左瑞典落機,為既就係唔想見到一班香港人。

今次係我一個月內第二次搭漢莎航空,相比我之前搭過既長途機好國泰,英航,中華,卡塔爾等... 漢莎係咁多間O黎講 C/P 值最高 (梗係以我買飛既價錢去睇啦),坐得好舒服,記得舊年坐英航都唔可以安樂訓到落機,但漢莎兩次扣搭都可以一覺訓到落機,相信無邊幾間既 EY CLASS 做得到。

初一上機,初二先到步。估唔到一落機就甩轆。話說瑞典度度都可以碌咭比錢,連買車飛都碌得,果然名不虛傳,一拎完行李就有幾部售票機買車飛,有火車同巴士。先睇火車,機場快線盛惠 4XX 克朗 (嘩!即係成四百幾蚊),再睇O下巴士 120 克朗 (都成 120 蚊O架),O係無得選擇之下揀O左架「平」既去坐,諗住碌咭比錢啦,點知部售票機個篤 MON 傻傻地,本來買一張篤一張,點知無反應就撳多幾野,部機竟然慢比拍加O左成十張飛落去,諗住等佢停低後要減番人數,明明見住佢減到變一位先碌咭,但好衰唔衰個咭機無顯示銀碼,到完成交易時印O左七張飛出O黎!今次真係樣衰。好在去到巴士站問個職員有解決方法,就係好傳統咁填好張表,寫低咩原因,再連埋張飛一齊寄返去佢公司處理,連信封都比埋我真係抵讚。

落機當日下晝就搭去 KIRUNA 既夜班火車,中間幾粒鐘只係O係火車站附近 FING 下,不過都幾多野睇,唔知點解呢樹好多 BURGER KING,差唔多火車站一間,地面大街又一間,去到另一條街又有一間。另外見到最多既就係 7-11,密度比日本更誇張,但O係我印象人,歐洲人好係唔興便利店呢家野,今日見到斯德哥爾摩有咁多間 7 仔,梗係要入去貢下啦。




因為瑞典並唔係用歐元,所以要唱O的錢先可以行街,雖則度度都可以碌咭,但有個錢旁身始終安心O的既。先前O係機場用 1.015 唱O左三百蚊港幣 (無錯,係港幣,當地有港幣牌價O架) O黎旁身,但就O黎要去 KIRUNA 呢O的村落,唱多幾百蚊穩陣O的,就睇O下火車站有無得唱,問O左旅遊中心話得地面同地庫兩間找換店,個匯率又其實差唔多。其實真係心有不甘,於是 GOOGLE O下有無得揀,答案原來係有既,仲要O係附近,於是就拖埋個篋 (係呀,拖篋呀,鬼叫要帶埋腳架咩) 去睇O下咩料。去到見到個牌價差唔多,但O黎到唔唱錢又好低能,於是就唱O左 50 歐,順便問句O的匯率好似間間差唔多,對方一句 KO 我 "我O地唔收手續費呀",好野好野!你O岩!

如事者唱多五百幾,加埋求先果三百幾,夠用啦掛?之後就O係附近 GOOGLE 到既 FOOD COURT 食個晏,一睇個餐牌,嘩!成九十蚊一碟飯,最平都七十幾,睇O下呢八百幾蚊都唔係咁見駛。講番個碟飯又真係幾好食,唔係呃鬼佬既唐餐 OK,推薦可以再幫襯。


終於搭火車啦,去到月台離遠聽到O的廣東話聲,竟然呢樹都見到香港人,雖然無同佢O地打招呼,但覺得可能之後仲撞到更多。上O左車後,同卡既係一個荷蘭人,但O係瑞典做野,同佢傾O左好多野,天氣,民生,政治咩都傾一餐,問佢會去邊,原來佢會去比 KIRUNA 更遠既一個鎮玩爬冰山同埋露營,真係好癲!當然我都問O左佢好多睇極光既野,佢都建議我可以租車玩,但時間太抆唔知租唔租到。後來又上O左四個大陸人,有兩個已經入籍瑞典,另外兩個就中陸過O黎玩,佢O地同我一樣去 KIRUNA 睇極光,不過佢O地已經 BOOK 好哂 LOCAL TOUR,而我就咩都無做過,諗住見步行步。






到步 KIRUNA,落車又聽到廣東話,望真O的唔係尋日見到果幾個,上前搭訕原來O係O黎歐洲 EXCHANGE 既學生,然後傾O下傾O下就一齊 FING O下一陣,食O左當日第一餐晏,又去O左當地名勝木教堂,見到佢O地又諗番以前讀書既日子係幾咁幸福。時間過得好快學生仔去 LOCAL 報到,我亦去 HOSTEL CHECK-IN,由於 5 點左右就開始天黑,CHECK-IN 後去埋超市入貨後就返 HOSTEL 煮飯仔,本來想食完飯出去碰下運氣睇O下見唔見到極光,點知一望天空太多雲,天氣報告都話成晚有雲,到最後都打消念頭,乖乖O係 HOSTEL 上網就過O左第一個晚上。



由於一落飛機即晚又坐通宵火車,所以嚴格O黎講有成兩日無沖涼,但其實唔係太覺,因為瑞典實在太凍,而且又幾乾燥,所以幾日唔沖涼都唔係一個問題,最大問題就係三日無剃鬚搞到成個野人咁樣。

4 則留言:

  1. Hi~ 黎緊我都去北歐追光呀!可唔可以俾免手續費果間找換店地址俾我呀?同埋跟據你經驗,要唱幾多現金先夠呢?還是可以全碌卡唔駛唱?thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只去過斯德哥爾摩市中心一間免手續費既找換店, 地址係 Kungsgtan 57, 係一間 western union, 可以直接唱港幣, 好近火車站. 如果講駛現金定係碌咭, 瑞典有好多地方都可以碌咭, 差唔多你諗到既都有得碌. 但好多時都要對身分證呢度就有O的唔方便. 如果唔想比人睇身分證既用現金都 OK. 我今次去O左 KURINA 5 日, 唔計參加 LOCAL TOUR 同住宿同濕平, 駛O左 1500 SEK 左右.

      刪除
    2. Part 2 終於打完啦...
      http://chungsiutravel.blogspot.hk/2016/03/part-2.html

      刪除